Ilmainen rahti yli 50 € ostoksille

 
Valmistaja
  • Ostoskorisi on tyhjä.

Kassalle

3. Asiakastiedot

Ostoehdot WEBBASE ENTERPRISES LIMITED/HEALTHME
Org. nummer: 502067-5483

Voimassa alkaen 2008-10-27

Soveltuvuus
Healthme.n ostoehdot ovat voimassa yllä mainitusta päivästä alkaen ja korvaavat mahdolliset aikaisemmat ostoehdot.

Hinnoittelu
Hintoja Healthmen kotisivuilla päivitetään jatkuvasti ja ilmoitetaan siten, että alv. sisältyy niihin. Hinnat ilmoitetaan paikallisena valuuttava ja rahtimaksu lisätään jokaiseen tilaukseen alla olevan tekstin mukaisesti.

Maksaminen
Maksu tapahtuu luottokortin tai laskun kautta. Luottokortilla maksettaessa summa vedetään automaattisesti kortilla oston yhteydessä. Maksun saaja on Webbase Enterprises Limited, org.nr: 502067-5483. (Turvallisuudesta lisää kohdassa FAQ).
Laskulla maksettaessa on maksuaikaa 15 päivää. Jos laskua ei makseta ajoissa, lähetetään maksumuistutus 1 jossa on lisämaksu 5€ ja siitä 10 päivän kuluttua lähetetääm maksumuistutus 2. Jos laskua ei vieläkään makseta, lähetämme laskun perintätoimistolle.

Lasku lähetetään tuotteiden mukana paketissa. Healthme pidättää oikeuden muuttaa hintoja ja muita tietoja sivulla ilmoittamatta siitä erikseen asiakkaalle. Myynti tapahtuu laskua vastaan, 15 päivän netto (max 300€) tai luottokortilla ( max 1000€ sis. alv. ) Healthme pidättää oikeuden selvittää asiakkaan luottokelpoisuus, muuttaa luottorajaa tai torjua tilaus. Muistutuslaskuun lisätään 5€ muistutusmasku. Emme myy alle 18-vuotiaille.

Healthmellä on oikeus luovuttaatietoja muille luotonantajille.

Healthme pidättää omistusoikeuden toimitettuihin tuotteisiin siihen asti kunnen Asiakas on suorittanut kaikki velvollisuutensa Healthme.lle. Jos asiakas ei maksa toimitettua tuotetta ajoissa, on Healthmellä oikeus pyytää tuotetta takaisin. Siinä tapauksessa, että Healthme on päättänyt pyytää tuotteen takaisin, on asiakkaan välittömästi luovutettava tuotteet Healthme.lle. Jos tuotetta ei lähetetä takaisin, laskutetaan asiakkaalta kustannukset jotka aiheutuvat asiaan käytetystä ajasta ja administratiivisista kuluista.

Rahtimaksu
Kaikkiin tilauksiin lisätään rahtimaksu joka tällä hetkellä on 3€ tai 9€ sis. alv. Rahdin suuruus riippuu paketin painosta ja suuruudesta. Rahti näkyy aina ostoskorissa, kassalla sekä sivun oikeassa laidassa. Emme peri muita kustannuksia rahdin lisäksi.

Toimitus
Tilaukset jotka saapuvat meille ennen klo. 15.00 ja koskevat varastossa olevia tuotteita, pyritään lähettämään samana päivänä. Jos tuote on tilapäisesti loppu voimme jakaa tilauksen osiin. Tilausvahvistus lähetetään ainoastaan sähköpostitse rekisteröitymisen yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteeseen.

Ahvenanmaa

Emme toimita Ahvenanmaalle tilauksia tulli sääntöjen vuoksi. Jos kuitenkin päätät tilata tuotteita Ahvenanmaalle, vastaat itse tullimaksuista.

Arvioitu lähetysaika mainitaan web-kaupassa.

Healthme pidättää oikeuden lähettää tilaukset postiennakkoa vastaan ilman, että siitä tulee sinulle lisäkuluja. Tilaukset jotka voidaan lähettää postiennakkoa/ennakkomaksua vastaan ovat esim. tilauksia joiden arvo on korkea eikä asiakkaalla ole aikaisempaa maksuhistoriikkiä tilillään. .

Peruutus ja tilauksen muuttaminen
Voit maksuttomasti muuttaa tilaustasi siihen asti kun tilauksesi on vielä lähettämättä. Muutokset tehdään aina Healthmen asiakaspalvelun kautta puhelun tai sähköpostin kautta. Sen jälkeen kuin tilauksesi on pakattu, ei muutoksia voi tehdä.

Takuu
Tuotteen valmistaja antaa tuotteelle aina takuun, Healthme ei vastaa tuotteen takuusta tuottajan takuun lisäksi.

Palautusoikeus
Yksityishenkilönä (kuluttajana) sinulla on oikeus katua kauppaa 14 päivän sisällä saatuasi tuotteen. Tuotteita palautettaessa olemme kiitollisia, että täytät laskun takana olevaa palautuskuponkia. Helpotat näin palautusprosessia huomattavasti.

Palautettavien tuotteiden tulee olla täysin avaamattomia ja vahingoittumattomia. Tuote tulee pakata hyvin (mielellään samaan pakkaukseen, jossa se on lähetetty Healthmestä). Mahdolliset kuljetusvahingot, jotka johtuvat tuotteen puutteellisesta pakkaamisesta, laskutetaan asiakkaalta. Postiennakolla lähetettyjä palautuksia emme lunasta takaisin. Healthme ei ota vastuuta palautettavista tuotteista, asiakaalla on aina vastuu lähettämästään paketista. Lähettäessäsi takaisin tuotteita, ota yhteys asiakaspalveluun ohjeiden saamiseksi.

Palautusoikeus ei ole voimassa, jos tuotteen sinetti on poistettu/ pakkaus on avattu. Palautusoikeus on voimassa ainoastaan silloin kun tuote on alkuperäisessä pakkauksessa ja ehjä. Jos sinetti on poistettu, tuotteet palautetaan vain asiakkaan pyynnöstä.. Tällöin asiakkaalta veloitetaan uusi rahtimaksu.

Palautusoikeus ei koske yrityksiä.

Reklamaatio
Jos tuote on vahingoittunut tai virheellinen, tulee reklamoinnin tapahtua 7 päivän kuluessa toimituspäivästä. Huom! Lue kohta Kuljetusvahingot! Healthme korjaa virheen maksutta mahdollisissa reklamaatiotapauksissa. Sinulla on asiakkaana vastuu tarkastaa tuote huolellisesti sen saapuessa varmistuaksesi sen virheettömyydestä.

Huomioi, että jos asiakkaana päätät kuluttaa toimitetun tuotteen, tietoisena sen ollessa väärä tuote, väärän värinen tai kokoinen, olet tällöin hyväksynyt lähetyksen ja täten et voi käyttää reklamaatiooikeuttasi, vaan sinun tulee tällöin maksaa täysi tuotteen hinta toimitetuista tuotteista. Tarkasta aina, että tuote täsmää tilaamasi tuotteen kanssa ennen pakkauksen avaamista.

On tärkeää huomioida reklamaation/palauttamisen ohjeet. Jos sinulla on kysyttävää, voit aina ottaa yhteyttä Healthmen asiakaspalveluun.

Reklamoidessasi täytä laskun takana oleva palautuskuponki. Tuotteet tulee palauttaa alkuperäisessä pakkauksessa, postin hyväksymään kuoreen/pakettiin pakattuna. Asiakas on itse vastuussa mahdollisista kuljetuksessa aiheutuneista vaurioista, jotka johtuvat tuotteen puutteellisesta pakkaamisesta.

Jos tuotteen valmistajalla on oma takuupalvelu tai asiakaspalvelu, Healthmellä on oikeus ohjata asiakas kyseisen valmistajan puoleen tai valmistajan osoittamalle taholle.

Jos palautat tuotteen viitaten sen olevan väärä/viallinen eikä vikaa löydy, palautetaan tuote ainoastaan asiakkaan pyynnöstä. tällöin veloitamme uuden postimaksun.

Kuljetusvahinko
Ilmoita kuljetuksen aikana tapahtuneesta vahingosta välittömästi postiin (toimituksen saapumispäivänä) sekä Healthmelle sähköpostitse info@Healthme.se. Älä lunasta vahingoittunutta pakettia. Jos huomaat vahingon vasta avattuasi paketin, ota välittömästi yhteys postiin sekä Healthme.hin ylläolevien ohjeiden mukaisesti.

Virhevastuu
Jos kyseessä on virhe, josta Healthme on vastuussa, Healthme korvaa virheen omalla kustannuksella joko korjaamalla tuotteen, toimittamalla uuden tai maksamalla takaisin ostohinnan, jos tästä ei aiheudu kohtuuttomia kustannuksia tai kohtuutonta haittaa Healthmelle. Asiakkaalla voi lisäksi olla muita, kulloisenkin valmistajan omien takuiden myöntämiä oikeuksia (loppuasiakas).

Healthmen vastuu on rajallinen, mitä tulee myyntiehtoihin sekä kuluttajalakiin. Healthmellä ei ole suoraa tai välillistä vastuuta esimerkiksi tuotteiden soveltumattomuudesta, myöhästyneistä toimituksista, tuotteiden vahingoittavista ominaisuuksista, tuotteesta, menetetyistä voitoista, käyttökatkoksista, lisätyöstä tai muusta taloudellisista vahingoista.

Rekisteröidyt tuotemerkit
Kaikki nimet, merkinnät yms. jotka esiintyvät Healthmen sivuilla, ovat rekisteröityjä tavaramerkkejä

Integriteettikäytentö

Vastuu ja yleisinfo

Webbase Enterprises Limited (Healthme), orgnro: 502067-5483, on vastuussa Healthmen hakemista ja käsittelemistä henkilötiedoista. Seuraamme Henkilötietolakia, SFS 1998:204 ja uutta EUn yhteistä koodia GDPR (Tietosuojakäytäntö), joka astuu voimaan 25.toukokuuta 2018.

Seuratessamme kyseistä käytäntöä, olemme vastuullisia siitä, miten me säilytämme ja käsittelemme antamiasi henkilötietoja, kuten nimi, osoite, sosiaaliturvatunnus, kännykkä- ja puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Säilytämme henkilötietosi hallinoidaksemme ostoksiasi, analysoidaksemme ostoksiasi meiltä, räätälöidäksemme paremmin juuri sinulle sopivia tarjouksia eri yhteysvälinein, samoin voidaksemme kehittää ja parantaa tuotteitamme ja palveluitamme.

Markkinointimme analysoi eri tehtäviä: sosiaaliturvatunnus, ostoksesi ja aktiviteettisi sivuillamme muiden yhteistyökumppaneidemme kanssa, voimme seurata näitä muilta ulkoisilta sivuilta. Tulemme käsittelemään henkilötietojasi eri analyysisovellusten/palveluiden avulla ja yhteistyössä luoda ajankohtaisempia ja soveliaampia ilmoituksia ja tarjouksia, jotka sinä näet tai saat, voidaksemme kehittää tuotteita tai palveluita tai arvioidaksemme sivujemme, sivustoaktiviteettisi ja internetin käyttöäsi.

Näin voimme jakaa tietojasi Henkilötietojasi voidaan luovuttaa tai kontrolloida eri yhteistyöpartnereiden osalta analyysia, osoitetietojen varmistamista tai markkinointikommunikaatiota varten. Annamme ainoastaan henkilötietojasi, kun tämä on lain määräämää tai muuten lainmukaista. Voimme joissain tapauksissa käyttää henkilötietoapua, kun se auttaa meitä markkinoinnissa tai käsitellessä eri sopimuksia ja/tai tilauksia. Auttavat tahot voivat olla tässä tapauksessa kuljetus- ja logistiikkayritykset, pankki- tai luottokorttiyritykset tai toimittajat markkinoinnin keskuudessa. Näissä tapauksissa olemme sopineet henkilötietojen osalta avustuksen, taaten turvatoimet tietojesi suojaamiseksi. Henkilötietojasi voidaan myös luovuttaa ja käsitellä Fortus International Holding AB toimesta ja sen muiden tytäryhtiöiden osalta.
Säilytys ja säilytysaika Säilytämme henkilötietosi kolme vuotta asiakassuhteesi loppumisen jälkeen erilaisia markkinointipäämääriä varten. Olet asiakkaamme ostostesi kautta, osamaksuajan osalta, tilatessasi tai käyttäessäsi jotain tuotteitamme/palveluitamme, käyttäessäsi joitain sivustojamme tai sovelluksiamme. Olet asiakkaamme myös ostamasi tuotteen takuuajan voimassaoloajan ajan.

Tietojen kerääminen ja hyväksyntä Ostaessasi tuotteen/tuotteita valikoimastamme, anoessasi luottoa, rekisteröidessäsi tilin, rekisteröityessäsi tekstiviesti- tai sähköpostivastaanottajaksi, tullessasi tilaajaksi tai seuraten tuotteita ja/tai ladatessasi sovelluksiamme hyväksyt yllä mainitut henkilötietojen käyttöehdot. Voit kokonaan tai osittain peruuttaa hyväksymisesi kirjallisella ilmoituksella allaolevaan osoitteeseen.

Oikeutesi/ota yhteyttä Käytämme henkilötietojasi hyväksyntäsi perusteella, mutta sinulla on oikeus peruuttaa hyväksyntäsi koska tahansa.  Jos et halua henkilötietojasi käytettävän esim. sähköposti-, tekstiviesti- tai vastaavaan markkinointiin, voit rekisteröityä pois niistä tai vastaavasti ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme 0800-9-18487 tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@healthme.eu. Asiakkaana sinun on oikeus tietää sinusta säilytetyt tiedot. Sinulla on oikeus muuttaa tai saada tiedot poistettua GDPR perusteella alkaen 25.toukokuuta 2018. Tämän voi tehdä kirjoittamalla osoitteeseen: Webbase Enterprises Limited/Healthme, Att: Kundservice, SE - 438 91 Landvetter ja ilmoittamalla asian. Käsittelyaika voi olla jopa 6 kk, riippuen tapauksesta.

Pidätämme oikeuden tehdä muutoksia tämän Integritetspolicyn osalta koska tahansa ajan mittaan, siltä osin kuin muutokset ovat tarpeellisia häiriöiden selvittämiseksi tai täyttäen uusia laillisia tai teknisiä vaatimuksia.


Muuta
Emme vastaa mahdollisista painovirheistä, tavarantoimittajien hinnan korotuksista tai virheellisestä teknisistä tiedoista tai tuotteen mahdollisesta loppumisesta. Healthme pidättää oikeuden tietojen, hintojen tai tarjousten muuttamiseen ilman erillistä ilmoitusta.

Tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Poikkeukset tilausvahvistusten sekä hintojen ja toimitusehtojen välillä ovat mahdollisia.


Healthme suorittaa luottotarkistuksen ja pidättää oikeuden evätä tilaus.
Kaikki petosyritykset ilmoitetaan poliisille.

 

Katso myös …